Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Sposoby płatności

Klient może wybrać jedną z następujących form  płatności za zamówione towary:

a)      przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na:

F.H.U. BAŚNIOWA KAPELA

32-048 Jerzmanowice 176B

19 8589 0006 0150 0001 3808 0002

 

W tytule przelewu prosimy podać: imię i nazwisko, numer zamówienia

 

b) za pobraniem: należność pobiera listonosz. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jako sposób dostawy odpowiednio : Poczta Polska – pobranie.

 

c) płatności online za pośrednictwem systemu DotPay.pl


Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem systemu DotPay.pl

 

1. Płatności za pośrednictwem DotPay.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przez DotPay.pl przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.

 

2. Sklep udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do DotPay.pl

3. Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Sklepie i wybraniu formy płatności za pośrednictwem DotPay.pl, jest automatycznie przekierowywany na stronę internetową Partnera DotPay.pl  będącego bankiem, a w przypadku płatności w drodze przelewu tradycyjnego – na stronę internetową DotPay.pl

 

4. W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera DotPay.pl zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez DotPay.pl, płatność może nie zostać zrealizowana.

 

Postępowanie reklamacyjne dotyczące płatności za pośrednictwem systemu DotPay.pl

 

Reklamacje dotyczące płatności składane przez Klientów powinny być kierowane bezpośrednio do Sklepu. Reklamacje Sklep rozpatrzy w pierwszej kolejności we własnym zakresie. W przypadku ustalenia, że przyczyny reklamacji nie leżą po stronie Sklepu, Sklep przekaże reklamację do DotPay.pl.

 

 

 

 

Sklep internetowy Shoper.pl