Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary:
a) przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na:
F.H.U. BAŚNIOWA KAPELA
32-048 Jerzmanowice 176B
19 8589 0006 0150 0001 3808 0002
W tytule przelewu prosimy podać: imię i nazwisko, numer zamówienia
b) za pobraniem: należność pobiera listonosz. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jako sposób dostawy odpowiednio : Poczta Polska – pobranie.
c) płatności online za pośrednictwem systemu Płatności Shoper.
Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem systemu Płatności Shoper
1. Płatności za pośrednictwem Płatności Shoper mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przez Płatności Shoper przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.
2. Sklep udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do Płatności Shoper
3. Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Sklepie i wybraniu formy płatności za pośrednictwem Płatności Shoper, jest automatycznie przekierowywany na stronę internetową Partnera Płatności Shoper będącego bankiem, a w przypadku płatności w drodze przelewu tradycyjnego – na stronę internetową Płatności Shoper
4. W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera Płatności Shoper zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez Płatności Shoper, płatność może nie zostać zrealizowana.
Postępowanie reklamacyjne dotyczące płatności za pośrednictwem systemu Płatności Shoper
Reklamacje dotyczące płatności składane przez Klientów powinny być kierowane bezpośrednio do Sklepu. Reklamacje Sklep rozpatrzy w pierwszej kolejności we własnym zakresie. W przypadku ustalenia, że przyczyny reklamacji nie leżą po stronie Sklepu, Sklep przekaże reklamację do Płatności Shoper.